DSCF8375
DSCF6691
photo_2023-10-03 10.07.05

Контент-фотосесія у Львові

Контент-фотосесія – обов’язковий етап стратегії бренду для правильного позиціонування та інформування аудиторії про свій продукт. Фотосесія для бренду у Львові доречна, коли необхідно відзняти фото одягу, взуття, прикрас, косметики, інших категорій товарів. Знімки контенту мають бути реалістичними та в той же час максимально привабливими, щоб клієнт міг оцінити зовнішні характеристики та функціонал товару.

Замовити фото для одягу у Львові можна, звернувшись до фотостудії Mriya. Ми пропонуємо послуги професійного, креативного фотографа, комфортні умови для фотографування моделей, технічно оснащені зали із надійним обладнанням. Готові фото перевершать ваші очікування та стануть «обличчям» бренду, зможуть гідно презентувати продукцію замовника.

Фотосесія одягу у Львові: чому це важливо для замовника

Наш інформаційний простір перенасичений, тож аби привернути увагу потенційного покупця, у виробника/продавця є лише кілька секунд, впродовж яких людина вирішує, чи замовить вона цей товар. Аби максимально використати можливість та вплинути на рішення потенційного покупця, варто задіяти усі канали маркетингу, в тому числі, візуальні. Фотосесія «під ключ» у Львові дозволить зробити реалістичні і разом з тим естетичні, привабливі фото, що виділяють вашу продукцію з поміж аналогів конкурентів та стимулють до купівлі/замовлення.

Крім того, наявність в каталозі чи соцмережах професійно зроблених у Львові фото одягу(інших товарів) підкреслить ваше ставлення до своєї справи, високий статус компанії та бажання відповісти на запит покупця. Світлини, що запам’ятовуються та ведуть клієнта до замовлення, є частиною брендової стратегії. Аби впевнитися у цьому, замовте контент-фотосет просто зараз.

Галерея

Фотосесія для бренду у Львові: як проходить

Аби правильно донести до клієнтів переваги товару, цінності компанії, важливе повне порозуміння фотографа та замовника. Тому обов’язковою є одна-дві попередні зустрічі, на яких обговорюється суть проєкту: тип товару, кількість одиниць, які потрібно сфотографувати, обираються вдалі приклади з портфоліо тощо. Після цього складається бриф, в якому ретельно обговорюються деталі зйомки. Ну а сам фотосет планується відповідно до цього брифу.

Скільки коштує фотосесія взуття у Львові (або інших товарів), від чого залежить вартість? Ціна визначається, в першу чергу, обсягом роботи та кількістю готових фотографій, тривалістю фотосесії, складністю підготовки до неї та самого процесу створення фотографій. На обробку та ретуш відзнятих світлин також потрібен певний час, про що домовляються заздалегідь замовник із фотографом.

Щоб забронювати контент-зйомку у Львові, зателефонуйте нам чи скористайтеся формою на сайті. Ми перетелефонуємо вам та затвердимо дату, час.