DSCF7367
DSCF7276
IMG_9000

Корпоративна фотосесія

Фотосесія компанії у Львові – обов’язковий елемент для просування бренду чи компанії. Корпоративна зйомка планується, якщо необхідно презентувати колектив фахівців, завершити розділ на сайті «Про команду», роздрукувати роздаткові матеріали (буклети, каталоги, флаєри) тощо. Якісні ділові знімки робочого штату можуть використовуватися для всіх цих задач.

Замовити офісну фотосесію у Львові можна, звернувшись до фотостудії Mriya. Наші фотографи допоможуть скласти бриф та визначитися із сюжетом фотосету, допоможуть у виборі локації та опрацюванні дрібних деталей, таких як вибір одягу чи організація людей в кадрі. В результаті ви отримаєте красиві, наповнені духом єдності знімки, що їх можна використовувати для заходів будь-якого рівня та тематичної спрямованості.

Де провести фотосесію для компанії?

Розглядаючи варіанти локації для корпоративного фотосету, фотографи найчастіше рекомендують офісне приміщення чи студію. В цьому разі все залежить від задач. Так, якщо ви бажаєте показати свою відкритість для потенційних партнерів та клієнтів і для цього плануєте розмістити знімки в розділі сайту «Наша команда», то зйомка в умовах вашого офісу буде доцільною. Так користувачі сайту зможуть познайомитися не лише з вашим колективом, але й умовами, в яких працюєте.

Але можуть бути й інші цілі. Наприклад, замовники часто замовляють фотосесію компанії у Львові та бізнес-портрети співробітників на ключових посадах: ці фото потім використовуються для публікацій статей на сайті чи в соцмережах. Оформлення сайту, презентабельні фотозони додають цінності вашому знімку, тож оптимально обрати зйомку в студії зі стильним та естетичним оформленням.

Для чого потрібна офісна фотосесія у Львові

Хто замовляє офісну фотосесію у Львові? До фотографів звертаються компанії, які щойно з’явилися на ринку, і відомі гравці із напрацьованою репутацією та іміджем. В будь-якому разі, фотосет вирішує такі задачі:

посилює довіру та лояльність до вас потенційних клієнтів, партнерів;
показ експертності, фаховості в обраній галуз;
демонстрація своєї команди, що також може сприйматися як крок назустріч своїм замовникам, акт відкритості та сигнал про готовність співпрацювати на прозорих засадах.

Якщо оцінювати таку фотозйомку глобально, вона має стати частиною стратегії із просування бренду, потужним маркетинговим інструментом

Як підготуватися до корпоративної фотосесії?

Звичайно, підготовка працівників дуже важлива. Щоб освіжити колір обличчя, фотографи рекомендують штатним співробітникам за кілька днів до зйомки не вживати солону їжу чи алкогольні напої: на фото не буде набряків, обличчя не виглядатимуть втомленими.

Ще один пункт – одяг в корпоративних кольорах, а краще – із айдентикою. Речі з логотипом бренду на співробітниках справляють позитивне враження, підвищують лояльність клієнта. Ці та деякі інші питання потрібно обговорити за кілька тижнів до зйомки, на зустрічі із фотографом. Там ви зможете затвердити сюжет, локацію зйомки, її тривалість та необхідний реквізит.